رفتن به مطلب
انجمن پشتیبانی لاراول ایران

هاست لاراول با پشتیبانی 24 ساعته و امکانات کامل از مدیرهاست

mehdi4467

کاربر
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های mehdi4467

  1. سلام من این فایل منیجر رو نصب کردم https://github.com/siddharth018/Lara...nager-Tutorial وقتی در انتها php artisan serve این رو اجرا می کنم مسکلی ندارد. ولی زمانی که در xampp که در داخل یک فولدر به نام LaravelFileManager است و از این طریق اچرا می کنم خطا می دهد. در کنسول که نگاه می کنم هنوز هم در حال اجرا کردن از آدرس زیر است. http://localhost/file-manager/create-file در حالی که برنامه در فولدر LaravelFileManager است. من در env هم آدرس کامل رو نوشتم ولی بازهم فرقی نکرد.
  2. سلام فایل منیجر معرفی شده در دوره آموزشی با لاراول 8 در قسمت Standalone button مشکل دارد. به این صورت که در واقع با لاراول 8 مشکل ندارد با پلاگین Choosen تداخل دارد. شما اگر فایل <script src="{{ url('/back/assets/chosen/docsupport/prototype-1.7.0.0.js') }}" type="text/javascript"></script> رو حذف کنید فایل منیجر کار می کند. نحوه بر طرف کردن این تداخل را کسی می دونه؟
  3. سلام مجدد این دستور laravel/ui package. رو از طریق cmd که اجرا می کردم انجام نمیشد اون رو از طریق Visual code اجرا کردم مشکل حل شد. منتها الان خطا می دهد کنترلر Login وجود ندارد. در واقع در فولدر ها هم وجود ندارد. در آموزش که بر اساس لاراول 6 بوده این کنترلرهای بوده است ولی در لاراول 8 نیست. چطور می توان آنها رو ایجاد کرد؟
  4. ضمنا اول که کد رو نوشتم این خطا رو داد In order to use the Auth::routes() method, please install the laravel/ui package. و وقتی هم پکیج رو نصب کردم همچنان همین خطا را میدهد
  5. من از لاراول 8 استفاده می کنم. آموزش بخش 16 که در باره موضوع احراز هویت است در آموزش یکسری کنترلر های آماده وجود دارد ولی در لاراول 8 وجود ندارد. برای ایجاد انها چه باید بکنم؟
  6. سلام من بر اساس آموزش کد Update رو نوشتم. وقتی از متد save استفاده می کنم به جای ویرایش رکورد جدید ایجاد می کند و وقتی از Update استفاده می کنم هیچ ویرایش انجام نمی شود. کد ها به شکل زیر است. ممنون میشم راهنمایی کنید public function update(Request $request, Category $category) { $messages = [ 'title.required' => 'my title reuired error', 'title.unique' => 'my title unique error', 'title.max' => 'my title max error', 'description.required' => 'my description max error', ]; $validateData = $request->validate([ 'title' => 'required|unique:categories|max:100', 'description' => 'required', ],$messages); $category->title = $request->title; $category->description = $request->description; $category->active = $request->active; try{ $category->save(); //$category->update($request->all()); }catch(Exception $exception){ //return redirect(route('categories'))->with('warning',$exception->getCode()); return redirect(route('categories'))->with('warning',$exception->getMessage()); } $msg = 'Category Edited Succesfully'; return redirect(route('categories'))->with('success',$msg); }
×
×
  • جدید...