negar_a 1 گزارش دادن ارسال شده در 10 دی سلام دوستان. من از این slider price استفاده میکنم . https://www.jqueryscript.net/demo/Pr...der-jQuery-UI/ اما تو دریافت مقادیر مشکل دارم . <div id="slider-range" class="price-filter-range" name="rangeInput" ></div> <div style="margin:15px auto"> <input type="number" min=50000 max="1000000" oninput="validity.valid||(value='50000');" id="min_price" onchange="filter()" class="price-range-field" /> <input type="number" min=50000 max="1200000" oninput="validity.valid||(value='1000000');" id="max_price" class="price-range-field" /> </div> کد جی کویری function filter(){ $('#min_price').on("change mousemove", function () { let min_price = parseInt($('#min_price').val()); }); $('#filter-form').submit(); } نقل قول Share this post Link to post Share on other sites
saber 143 گزارش دادن ارسال شده در 10 دی برای ایونت onchange گفتید متد filter اجرا بشه بعد داخل خود متد filter دوباره نوشتید که وقتی onchange اجرا شد این قسمت رو باید حذف کنید و مستقیم خود مقدار رو بگیرید نقل قول Share this post Link to post Share on other sites